Pazar, Eylül 30, 2018

DESEN TERAPİSİ İLE DEKUPAJ TEDAVİSİ

















En sevdiğim desinatör ile en sevdiğim çerçeve bir araya gelince, uzun zamandır hiç bu kadar iyi hissetmediği hissedip, kendi kendime bedava terapi yaptım diye bir mutlu oldum, bir sevindim ki aman yarabbi.

Melek annemi çok özlüyorum ve hiç bir şey eskisi gibi değil hayatımda. Yokluğu bir ok gibi gelip saplanıyor bazen şurama.
Evet, yaşıyorum, nefes aldığıma, oğluma, eşime iyilik sağlık dileyip, şükür ediyorum, günlük koşuşturmalardan keyifli anlar yaratmaya çalışıp, azıcıkta olsa mutlu hissetmeyi başarıyorum ama hep bir yarım, hep bir eksik.
Şu sol tarafta, göğüs kafesinin içinde sıkışıp kalmış hayati organım, büzüşüp kalacakta bir gün -ee yettin ama- diyip susup kalacak diye kendimi verdim çalışmaya, hobilerime, evladıma, yuvama.
Allah herkese önce sağlık ve sevdikleri ile sağlıklı-uzun bir ömür versin.

Gerisi vallahi arkadan gelir.
Sıkmayın canınızı olur olmaz şeylere.
Dekupaj yapın en basitinden.
Boş bir tenekeyi, istediğiniz bir desene kaplayın, oyalana oyalana, ayeste ayeste.
Dışarsıda soğudu.
Demleyin çayınızı, yapın mis gibi portakallı tarçınlı kekinizi.
Şükür edin hayata, sevdiklerinize.
E mi?

Emel



11 yorum:

  1. Ah Emelim hayat devam ediyor dedikleri tamda bu işte..
    O yürek yangını hep içinde..
    Neyseki şükür sebeplerimiz çok değilmi..
    Allah geride kalan sevdiklerine uzun sağlıklı ömürler versin ve anneciğin huzur içinde uyusun.
    Ne güzel resimler ne güzel şeyler yapmışsın yine..
    Benim marifetli arkadaşım.
    Öpüyorum sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. Rabbim yerinde dinlendirsin... maalesef hayat rutininde akıp gitse de özlem hiç bitmiyor. yangın azalıyor bitmiyor.

    bu arada harika fotoğraflar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin dedim kocaman ve derin nefes alarak. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. bi kocaman ahhh. ve oyalanmaya devam. anne yeri asla doldurulamayacak tek kıymetlimiz ..oyalanacak birşeyler bulabilen insanlar olduğumuz için de şükür.

    YanıtlaSil
  4. E canım, e..
    Ben de babamı çok özlüyorum Emel! Düşündükçe burnumun direği sızlıyor, off çıkıyor dilimden istemsiz..
    Ne şanslıymışız halbuki, hem anne hem babamız hayattayken...
    Sen gibi beni de iyileştiren, oyalayan el işlerim...
    Öperim çok, sabır da dilerim bolca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın esenim. Sabırlar dilerim sana da.
      onlar bizi görüyor ve hep yanımızdalar. Hissediyorum ya o duygu bile serinletiyor az biraz.

      Sil
  5. Ne güzel işler bunlar.
    Hayal kurduran cinsten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hayal etmeden, hayatın zorlukları ile baş etmek güç. Sağolun

      Sil
  6. Emelcim,
    Biryerde okumuştum, insan en çok annesini kaybedince büyürmüş. Sabırlar diliyorum, en kısa zamanda onu hep gülümseyerek anacağın anlar gelsin.
    Desenleri çok beğendim,zaten bana renk olsun, desen olsun.. ellerine sağlık.
    Öperim, sevgiler

    YanıtlaSil