Salı, Kasım 04, 2014

BAST HOME Kasım 2014 Sayısı



Türkiye' de "Dijital dekorasyon dergisi" kategorisinde bir ilk BAST HOME. 
Dekorasyon, tasarım ve evle ilgili, okuyucusuna yığınla ilham verecek fikirlerle dolu olarak her ay yayınlanıyor.
"Önüm-arkam-sağım-solum ilham olsun, gözüm-gönlüm açılsın bu aralar" diyorsanız, Kasım sayısına buradan ulaşabilir, kimbilir belki de, ilerleyen sayfalarda tanıdık! bir "eve" rastlayabilirsiniz.
Belli mi olur!
Sayfaları keyifle karıştırmanız dileği ile.
(sayfa 224'ten itibaren)





20 yorum:

  1. Acaba kim :) sensin demii... hadi maaşallah :) hemen bakayommm

    YanıtlaSil
  2. he heeee evet bildim ..çok güzell..ne mutlu sana hoş bir anı...kısa olmuş daha uzun olsa da güzle olurmuş... tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Süper! daha harika başarılara imza atacağın günler dilerim arkadaşım..
    öperim.

    YanıtlaSil
  4. İşte bunu bekliyordum :)) Bugün mutlu olmak için bir neden daha! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür Ersincim, ne çok neden var aslında değil mi?

      Sil
  5. şaşıran var mı :)) bence yoktur bu güzel dekorasyon fikirlerini kimse kaçırmaz :)

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim canım. evinle, cevaplarınla yine güzelliği yansıtmışsın. harikasın.

    YanıtlaSil
  7. emel biz biliyoruz senin ilham veren fikirlerini, çok kişi de duymalı bence, kutlarım, iyki de varsın...

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ediyorum emelcim cok güzel bir haber bende hiç sasırırmayanlardan oldum, nice güzel başarıların herdaim olsun, sevgier

    YanıtlaSil
  9. Harika, tebrikler :) Her yanıyla buram buram ilham kokan bir ev zaten :)

    YanıtlaSil
  10. Emelcim tebrik ederim!dilerim kendi derginde yayınlamak ta nasip olsun..öyle güzel fotoğraflar çekiyorsun ki,senden iş çıkar diyorum ben:)Öpüyorum,sevgiler

    YanıtlaSil